Lähetys ja toimituskulut
Toimituskulut verkkokaupastamme tilatuille tuotteille sisältävät pakkaus-, materiaali- ja lähetyskustannukset. Näet tarkat toimituskulut, kun aloitat maksuprosessin ostoa tehdessäsi. Paketit kuljetaan pääasiassa Suomen Postin toimesta.
Maantieteellinen sijainti |
Toimituskulut |
Kotimaa
|
Ilmainen toimitus tilauksille, joiden arvo ylittää 50 €. Postipaketti 5.90 € (Nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä) Postipaketti 3.90 € (Suomen varastosta toimitettaville tuotteille) Postin Kotipaketti 9.90 € (Toimitus kotiovelle) |
Mitä jos tuotteeni on vahingoittunut tai puutteellinen?
Olemme erittäin pahoillamme, mikäli tuotteesi on vahingoittunut tai puutteellinen. Voit tehdä reklamaation tuotteesta asiakaspalveluumme sähköpostitse. Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät sivulta “Ota yhteyttä”.
Voinko palauttaa käytetyn tuotteen?
Voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Tuotetta saa käsitellä ja tarkastella sen ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi kuten myymälässä – tätä ei katsota käytöksi.
Emme voi hyväksyä palautusta, jos tuote on asiakkaan käytön seurauksena vahingoittunut. Jos olet epävarma, täyttääkö tuotteesi palautusehdot, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautusta.
Jos palautusta ei voida hyväksyä, ilmoitamme siitä asiakkaalle. Tuote voidaan lähettää takaisin asiakkaalle hänen kustannuksellaan. Pyydämme maksamaan toimituskulut etukäteen. Mikäli asiakas ei maksa toimituskuluja tai nouda tuotetta 30 päivän kuluessa ilmoituksesta, katsomme asiakkaan luopuneen tuotteesta ja voimme hävittää sen.
Palautettavan tuotteen alkuperäinen pakkaus, käyttöohjeet, lisäosat ja kaikki mukana tulleet tarvikkeet tulee säilyttää ja palauttaa tuotteen mukana. Se helpottaa käsittelyä ja nopeuttaa hyvitystä. Pelkkä pakkauksen puuttuminen ei estä palautusta, mutta jos puuttuvat osat tai vaurioitunut pakkaus alentavat tuotteen arvoa, voimme vähentää arvon alenemisen määrän hyvityksestä kuluttajansuojalain mukaisesti.
Nämä palautusehdot eivät rajoita kuluttajan lakisääteisiä oikeuksia (esim. virhevastuu tai takuu).
Sain tuotteen, jota en tilannut
Pahoittelemme, mikäli lähetimme sinulle jotakin, mitä et ole tilannut.
Palautathan ystävällisesti väärän tuotteen meille, ja merkitset palautuslomakkeeseen, ettet tilannut kyseistä tuotetta. Tässä tapauksessa sinun EI tarvitse maksaa palautuksen kustannuksia, vaan me hyvitämme ne sinulle.
Toimitettiinko sinulle väärä tuote sellaisen sijaan, jonka olet tilannut? Tilaa ystävällisesti se tuote, jonka alun perin halusit. Jos olet jo maksanut tilauksesi, maksusi hyvitetään mahdollisimman pian, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi.
Pahoittelemme tästä sinulle aiheutuvaa vaivaa.